zaterdag 24 augustus 2013

Shoplog: Primark almere & H&M

Vandaag ging ik met een vriendin naar Almere, naar de primark!!!
Dus hier een shoplog, waarin ik laat zien wat ik heb gekocht.




                                                                * Een pyjamabroek (€8) + Hempje (€4)
   *Sokken (€3.50)                                                    *Twee van mijn favorieten basic bloesjes van die                                                                                          Primark, ik had ze al maar de oude werden een beetje                                         verwassen. (grijs;€7 wit;€8)
   *Lippen balsem (€1,50)                                                *Muts (€3)  *Rokje (H&M; 4,95)

Na de Primark doken we ook nog even de H&M in. Ik wou dit rokje al een tijdje en vandaag kocht ik het dan eindelijk!
De kleur is bordeaux rood met zwarte/donker groene stipjes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten