zaterdag 22 maart 2014

La De Dah *


Ik moest gister even bij de Pipoos zijn voor kunst. Eigenlijk  kom ik nooit bij deze winkel, maar ik zag deze keer een heel leuk merk, La De Dah
Ik besloot om twee dingetjes mee te nemen, het liefst had ik alles meegenomen maarja dat kon ook weer niet ;)

Ik kocht een pakje van 2 rolletjes tape voor €3.75.,( iets duurder dus als de Hema), en kocht nog een leuk boekje met kleine vrolijke papiertjes, voor bijvoorbeeld lijstjes op te maken. Deze koste €2,50.  Hieronder een paar foto's ervan.





Toen ik dit artikeltje schreef, kwam ik erachter dat het merk ook een filmpje heeft, het deed me heel erg denken aan het filmpje van de Hema dat ik ooit is heb laten zien.


1 opmerking:

  1. De tapejes heb ik helaas moeten terug brengen door een productiefout :(

    BeantwoordenVerwijderen