zondag 19 oktober 2014

DIY: Kussen, en koopjes van deze week

Vaasje (Kringloop, 1,50) - Touw (Hema, 1,00) - Geblokte sjaal (Only, 16,95) 
Woensdag liet ik hier nog een paar foto's zien van de woonbeurs, waaronder een foto van een bed in het 101woonideeën huis. Mijn aandacht viel toen gelijk op het kussen met de driehoekjes, en vond dat ik dit zelf ook wel kon maken.
Deze week had ik vakantie en dus genoeg tijd om het kussen te maken. Hieronder een paar foto's van het kussen en de benodigdheden, eigenlijk spreekt het wel voor zich, driehoekjes uit vilt knippen en die op een wit kussen naaien.

Door de vakantie had ik ook eindelijk weer een keer tijd om na de kringloop te gaan. De kringloopvondsten en koopjes van deze week zie je dan ook terug in de foto's.

Vaasje (Kringloop, 1,50) - Blikje (Kringloop, gratis) - Houten huisjes (Xenos, 1,29p.s) - Gehaakt kleed (Kringloop, 4,00)

Touw (Hema, 1,00) - Houten huisjes (Xenos, 1,29p.s) - Veer (Xenos, 0,69)

1 opmerking: