zaterdag 27 december 2014

DIY: Kleine verandering, groots effect *


Ik heb vandaag weer een DIY voor jullie! Zo als jullie weten veranderen ik weleens mijn interieur oftewel mijn kamer. De ene keer heb ik zin in meer kleur en de andere keer wil ik meer zwart-wit. En soms kun je dit al bereiken met een hele kleine verandering, zoals andere kussenhoezen. 

Ik denk dat het afgelopen lente of zomer was, toen ik een geel kussenhoes maakte. Ik deed dit met een tafelloper van de Dille&Kamille die ik vond bij de kringloop. En twee weken geleden vond ik bij de kringloop weer een leuk stofje (weer een tafelloper), dit keer een witte met gouden sterretjes. Ik vond deze zowel voor de kerst als de winter erg leuk!
Hieronder het verschil wanneer je hetzelfde kussen een ander hoesje geeft;


  ***

Geen opmerkingen:

Een reactie posten