dinsdag 30 december 2014

Jaaroverzicht 2014 *


Op veel blogs zie je het alweer, de verschillende jaaroverzichten. Het leek me leuk om dat ook hier te doen, maar dan wel op een andere manier... 
Klik op 'Meer lezen', om dit overzicht te zien.
Vorig jaar kon dit nog niet, want toen bestond mijn blog nog maar een paar maanden, en dit jaar, kom ik eigenlijk pas in de laatste maanden erachten hoe leuk het bloggen eigenlijk is. Ik heb opeens weer zoveel ideetjes, ik denk dat het ook komt door de nieuwe opleiding!
Maar hier genoeg over, we gaan terugkijken op het afgelopen jaar, maar dan in een andere vorm.
Ik wil terugkijken op dit jaar, door foto's te kijken die de blog niet haalden. Soms maak je gewoon teveel foto's voor een artikel, of maak je de foto's maar komt het door tijdgebrek er nooit op. ;) 
Dus vandaag een overzicht van deze foto's, omdat sommige te mooi of te leuk zijn om niet te delen. 
Let op het zijn veel plaatjes! ;)




Wat vond jij van dit overzicht? laat het me weten in de comments!

***

Geen opmerkingen:

Een reactie posten