maandag 2 februari 2015

Januari in vierkante fotootjes

Wat gaat het snel, het is alweer 2 februari en de eerste maand van dit jaar zit er alweer op!
Vandaag heb ik weer een Instagram overzicht en dit keer van januari. Ik heb niet heel veel foto's geplaatst op Instagram deze maand.. Dus het is dit keer een wat korter overzicht.

* Zoals altijd las ik weer wat woontijdschriften, en dit keer de nieuwste Vtwonen.
* In Januari had ik alweer de eerste bolletjes!
* Maakte feest-post, het artikel is hier te lezen
* Kocht een smoothie met een mutsje ;p
* Kreeg een voorjaarscactus van mama
* Maakte zelf een etui, en schreef daar ook een artikel over.

Hoe was jouw januari?

1 opmerking:

  1. Januari ging voor mij echt zo snel voorbij, dus ik weet niet eens meer precies wat ik heb gedaan. In ieder geval heel veel nieuwe recepten uitgeprobeerd. :)

    BeantwoordenVerwijderen