donderdag 5 maart 2015

Kringloopkaartjes pimpen


Bijna bij elke kringloop staat wel een bak met kaarten, de één nog lelijker dan de andere. Maar soms zitten er toch een paar hele leuke tussen..
Laatst vond ik ook weer een paar kaarten, en dit keer ook een paar oude kaarten met vogels erop. Eigenlijk vind ik hem iets lelijks hebben, maar daardoor juist weer heel leuk, haha. Ik besloot om hem nog wat op te pimpen met sterretjes.
En klaar is je gekke kaartje! ;)

Je hebt dus alleen wat stickers en masking tape nodig! De ronde en sterren stickers zijn onder andere te koop bij de Søstrene Grene voor 70cent.


Koop jij wel eens kaarten bij de kringloop?
***

Langzamerhand heb ik al een hele verzameling kaartjes. Vindt jij het leuk om een kaartje te ontvangen kijk dan even op mijn instagram, en wie weet stuur ik jou wel een kaartje met zo'n gekke vogel! ;)

1 opmerking:

  1. Hey, het lijkt me heel leuk om samen te snailmailen, ik heb je een berichtje via DM gestuurd. Je staat trouwens als snelkoppeling op mijn bureauscherm, je blog is zo leuk! Instagram account ook! ♥️♥️♥️♥️

    Liefs Thera @thera.x

    BeantwoordenVerwijderen