maandag 2 maart 2015

Tip: nieuwe collectie Søstrene Grene

Ik ben er nog maar twee keer geweest, maar al helemaal verliefd op deze winkel! Oorspronkelijk komt Søstrene Grene uit Denemarken, maar gelukkig heb ze ook een winkel hier in Nederland, aan de grote markt in Groningen!

Via de site kwam ik er achter dat ze 6 maart weer een nieuwe interieur-collectie hebben, en er zitten een paar hele leuke dingen tussen!!  Dus het leek me leuk om deze tip ook met jullie te delen, en ben je nu ook nieuwsgierig geworden, en wil je nog meer zien, of benieuwd naar de prijzen? Bekijk dan de online-catalogus!
Het is dat ik net laats een dagje Groningen heb gedaan, want anders was ik binnenkort gegaan, haha ;)


En jij, ben jij al een keer naar de Søstrene en Grene geweest?
***

Geen opmerkingen:

Een reactie posten