vrijdag 24 april 2015

Nieuwe site!


Aan het begin van het jaar vertelde ik al dat ik wou overstappen naar Wordpress en nu is het  eindelijk zover.. Babsieslifestyle is nu te vinden onder een nieuwe naam, Studio Babsie op Wordpress! Nog niet alles is goed of naar mijn zin maar ik kon niet wachten om het nog langer uit testellen. De komende tijd zullen er dus nog wel wat dingetjes veranderen.

Ik heb gekozen om ook de naam gelijk te veranderen, want ik wou graag een naam waarmee ik nog verschillende kanten op kan en uiteindelijk wil ik een site waarop ook een deel van mijn portfolio te zien is. De site heet dus nu voortaan, Studio Babsie, maar de blog blijft nog even Babsieslifestyle heten aangezien de blog nog steeds over 'lifestyle' gaat.

Kom je mij ook weer volgen op mijn nieuwe site?




Geen opmerkingen:

Een reactie posten