dinsdag 7 april 2015

Oud sigarendoosje wordt vrolijk doosje

Het is bijna geen DIY te noemen, maar ik vond het zo leuk bij elkaar staan, dat ik er toch maar een artikel over schrijven. Een paar weken geleden kreeg ik een oud sigarenkistje, eerst wist ik eigenlijk niet wat ik er mee moest doen, misschien een keer beplakken.. Maar gister besloot ik om er een nieuw papiertje omheen te doen, ik koos een mooi mint kleurig papiertje en begon de bovenkant te beplakken. De bedoeling was om ook de onderkant te beplakken, maar ik vond het hout eigenlijk wel mooi bij het mint staan. Dus toen was ik wel heel snel klaar haha, maar het gaf wel een mooi effect!

Heb je nou geen sigarendoosje en wil je toch een doosje maken, je kunt er ook zelf één vouwen. Ik schreef er dit artikel over.



***

Geen opmerkingen:

Een reactie posten