maandag 2 december 2013

Birthday!!! :)


Gisteren vierde ik mijn verjaardag want today is my birthday. en organiseerde ik een high tea Ook deden we chocoladefondue!
Zelf had ik nog nooit gefonduud maar het was super lekker en het is zeker een aanrader! (Tip: voor 7euro kun je al een choladefonduesetje kopen bij de Xenos)

Ik dekten gezellig de tafel met leuke bordjes en kommetjes ;)
Waarschijnlijk zal ik morgen een DIY online zetten over de verjaardagsslinger die ik maakte. (zie middelste plaatje)

Een paar van mijn cadeautjes die ik kreeg:
*Links, boven; zijn magneetjes van scrabbelblokjes, hier zal ik binnenkort ook een DIY (Do It Yourself) over schrijven.
*Rechts, boven; snorrenpakket, ik hou van snorren  ;)
*Rechts, onder; Artis de Partis, dit is de mascotte van dierenpark Artis, en ik vind hem geweldig ;)
Ben jij ook fan van Artis de Partis? dan kun je hem bestellen via deze site.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten