vrijdag 6 december 2013

Instagram-dairy


Vandaag een overzicht van mijn Instagram foto's van de afgelopen tijd.




 *1. Kocht ik wat nieuwe dingetjes bij de action, waarvan ik al eerder een shoplogje maakten
 *2. Was er een actie op instagram om 101woonideeën te laten blijven
 *3. November please be good
 *4. Winactie van le petit biscuit

 *1. Een blogartikel over society6
 *2. Maakten ik uitnodigingen voor mijnverjaardag
 *3. Kocht ik de lettertang en een pakje stempels bij de hema
 *4. De lippenbalsem van de Primark met een mooi doosje

 *1. Een collage op mijn magneetbord
 *2. Had ik een lekkere luie zondag
 *3. Dronk ik warme chocolademelk
 *4. En at ik chocoladekoekjes, I love it

 *1. Werd ik gevraag voor; 'whats on my shelf''
 *2. Maakt ik met stempels een quote, 'vintage is just a cool word for old'
 *3. Ging ik gezellig met me moeder naar de stad, en aten we een broodje bij de hema
 *4. Kocht ik nieuwe schoenen

 *1. Decemberrrr...
 *2. Had ik opeens 50 volgers! :)
 *3. Smile every day
 *4. Had ik een dagje vrij van school, en ging ik naar de ikea, waar ik dit kussen kocht
Per ongeluk zaten alle zwart-wit foto's bij elkaar ;)

 *1. Bij de ikea kocht ik ook een plank voor boven mijn bureau (sorry voor de slechte foto)
 *2. Was ik jarig, en had ik een high tea met chocoladefondue
 *3. Kreeg ik artis de partis ;)
 *4. Fietste ik naar school en kwam ik dit mooie plaatje tegen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten