vrijdag 27 december 2013

Nieuwe layout! *

Zoals jullie misschien al hebben gezien, heeft babsieslifestyle een nieuwe lay-out!!! :)
Hiervoor ben ik lang op zoek geweest voor het lettertype, en uiteindelijk heb ik gekozen voor het lettertype;
Aracne Ultra Condensed Light!Maar mooie lettertypes zijn niet alleen handig voor bloggers, ook is het erg handig voor bijvoorbeeld uitnodigingen of verslagen. Daarom vandaag een paar overzichten met mooie lettertypes.
De sites waar ik het vandaan heb staan eronder, en anders zijn de meeste te vinden op dafont.com.





         * via. dinosaurstew.com                                                             * via. ohhellody.blogspot.nl


1 opmerking:

  1. Super Handig! Ik ben eerlijk gezegd niet zo goed in lay-out maar ik heb wel een contact box gemaakt op mijn blog in HTML.
    Misschien dat ik hier mee nog is een keertje iets ga doen voor mn lay-out:)

    BeantwoordenVerwijderen