vrijdag 28 februari 2014

Vrijdag *


Ik vind het leuk om met me nieuwe ipad mini, foto's te maken van de gewone dingen op mijn kamer. Veel van deze foto's gaat altijd naar instagram, maar ik vind het ook leuk om bepaalde foto's hier te laten zien. Dus vandaag weer gewoon zomaar wat foto's van 'gewone' dingen.

En laatst schreef ik al een artikel over het afdrukken van  instagram foto's, (dat hier te lezen is).
Hieronder het resultaat, wat ik met de rest van de foto's deed.


In een vorig artikel kon je al lezen dat ik heel graag de paarse muur (hieronder te zien) wit wil verven, dus op deze foto's erger ik me dan ook aan de paarse muur, maar toch zet ik het erop. Want ik denk dat het leuk is om straks in de zomervakantie het verschil te kunnen zien. ;)


Fijne vrijdag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten